• 16-12-2013, 21:13:04
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    quark'ı 0.00070-0.00080 arası bir yere satış emrini verin derim. yoğunluk olacak o sırada satamazsınız kaçırırsınız belki.
  • 16-12-2013, 21:32:04
    bu ara genel olarak coinler düşüşte yalnız anlamadım tam matematiği nedir bunun.

    coin piyasasına daha çok yatırımcı ve miner katılınca değermi kaybediyor bu coinler?
  • 16-12-2013, 21:49:28
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ara genel olarak coinler düşüşte yalnız anlamadım tam matematiği nedir bunun.

    coin piyasasına daha çok yatırımcı ve miner katılınca değermi kaybediyor bu coinler?
    http://www.coindesk.com/china-bans-p...sources-claim/

    + yılbaşı + keriz silkeleme. bitcoin düşünce zaten diğer coinlerin %95i düşüyor. bugün bir tek NXT artmış %1
    http://coinmarketcap.com/
  • 16-12-2013, 21:57:46
    wika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.coindesk.com/china-bans-p...sources-claim/

    + yılbaşı + keriz silkeleme. bitcoin düşünce zaten diğer coinlerin %95i düşüyor. bugün bir tek NXT artmış %1
    http://coinmarketcap.com/
    peki yukarıda belirttiğim şeyin bir etkisi varmıdır?

    yani miner sayısı etkiliyor mu fiyatları?

    bu arada quark

    $ 0.12'ye indi. alım yapılabilir sanıyorum bu fiyattan.
  • 16-12-2013, 22:29:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paniğe gerek yok. 0,08' lere kadar gerileyebilir. 19 Aralık' ı bekleyin...
  • 16-12-2013, 22:51:54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    crypto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paniğe gerek yok. 0,08' lere kadar gerileyebilir. 19 Aralık' ı bekleyin...
    ne olucak 19 aralıkta hocam ? bu kadar düşmüşken bi 200quark daha almak mantıklımıdır sizce ?
  • 16-12-2013, 22:54:18
    quark şuan diplerde, ben de denemek için 22deyken almıştım. Şimdi 500küsür quark elimde patlamak üzere :S
  • 16-12-2013, 22:54:21
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne olucak 19 aralıkta hocam ? bu kadar düşmüşken bi 200quark daha almak mantıklımıdır sizce ?
    şöyle 1 kaç yüz binim olsa düştükçe alırdım, düştükçe alırdım.

    ytd..
  • 16-12-2013, 23:00:04
    Son 5 günde hacmi %50 değer kaybı ile 30 milyon $ a düştü. Ya elimizdekiler pul olacak, ya da ciddi bir sıçrama ile çok kazandıracak.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:00:04 -->-> Daha önceki mesaj 22:56:45 --

    Ayrıca toplam coin piyasasının 11,5 milyar $ dan 9,3 milyara düşmesi de ilginç. Pazardan 3 günde 2,2 milyar $ çıkmış durumda.