crypto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paniğe gerek yok. 0,08' lere kadar gerileyebilir. 19 Aralık' ı bekleyin...
ne olucak 19 aralıkta hocam ? bu kadar düşmüşken bi 200quark daha almak mantıklımıdır sizce ?