• 27-04-2010, 15:30:05
    #10
    EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emre için gider diyebilir miydin? Kimse diyemezdi.
    orası doğru aklımın ucundan bile geçmezdi ama arda farklı hocam konuşmasıyla duruşuyla kendini belli ediyor
  • 27-04-2010, 15:36:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    rey_joven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orası doğru aklımın ucundan bile geçmezdi ama arda farklı hocam konuşmasıyla duruşuyla kendini belli ediyor
    Tümer Bile Taraftarla Beraber Küfrettiği, Canlı Yayında İlk Ve Son Takımım Dediği Beşiktaşı Bırakıp Fenevbahçe'ye Gitti. Artık Takımın İsmi Futbolcuların Üstüne Yapışmıyor. Futbolcuların İçine Para Hırsı Yapışıyor

    Neyse Konuyu Daha Fazla Uzatmayalım Hayırlı Satışlar.

    Not: Dayanamadım Sorry.
  • 27-04-2010, 15:38:29
    #12
    CkL
    Üyeliği durduruldu
    Kız mıydın? E iyide bunu söylemene gerek yoktu ki hocam
  • 27-04-2010, 15:40:49
    #13
    madem çok kızdın satmayacan hoca.. panelde gormek istemiyorsan
    ilk gelen alır diye bir konu açacan ilk mesaj yazana verecen
    saçma bi başlık olmuş..
  • 27-04-2010, 15:51:47
    #14
    Arkadaşlar muhabbeti,muhabbet bölümünde yapın Lütfen,domain satıyoruz burada,alıcılar yazsın lütden sadece...
    Teşekkürler anlayışınız için
  • 27-04-2010, 18:21:47
    #15
    Ardanın gerçeği itiraf etmesi bence sizi kızdırmamalı

    Maçı düzgün oynayamamak sonunda da karşı takımı yenemedikleri için BECERİKSİZLİK olarak niteledi haksızda değil

    Spor madem ki kardeşlik birbirimizi kırmaya gerek yok
  • 27-04-2010, 22:54:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    100 lira cok istemissin
    1 tl den baslasin bence madem kizdin
  • 28-04-2010, 18:43:56
    #17
    dohd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 lira cok istemissin
    1 tl den baslasin bence madem kizdin
    kızdım diye bu fiyat yoksa 400/500 den aşşağıya vermezdim