Konu
Kızdım ve satıyorum
27-04-2010, 15:40:49
#13
electrocode
madem çok kızdın satmayacan hoca.. panelde gormek istemiyorsan
ilk gelen alır diye bir konu açacan ilk mesaj yazana verecen
saçma bi başlık olmuş..