Ardanın gerçeği itiraf etmesi bence sizi kızdırmamalı

Maçı düzgün oynayamamak sonunda da karşı takımı yenemedikleri için BECERİKSİZLİK olarak niteledi haksızda değil

Spor madem ki kardeşlik birbirimizi kırmaya gerek yok