• 27-04-2010, 14:36:49
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,kendisine çok kızdığım için domaini satıyorum,gönlümüzden sildik artık !!!!Panelden de silmek istiyorum...
    Kendisinin bu halini seviyorduk ama o eskidendi....
    Pazar akşamı Bursaspor maçından sonra yaptığı açıklamalardan sonra artık dur dedik ve satmaya karar verdik.


    Domain isimtescil'de 25.10.2010
    Domain fiyatı : 100'den açık artırmada
    açık artırma artış : 2 tl
    Açık artırma bitişi : en son tekliften 24 saat sonra
    Ödeme Yapı kredi bankası veya PTT
  • 27-04-2010, 14:41:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam pardon ama arda orda taraftara ne dediki siz kızıyorsunuz bence biraz saçmaca olmuş çocuk gerçekleri iletti birşey demedi siz olsanız arda'nın yerinde siz bence bunlardan daha fazla söz sarf ederdiniz merak etmeyin çocuk taraftarı incitecek hiç bir söz sarf etmedi ve size katılmıyorum başlık satış olsa idi bence daha mantıklı idi
  • 27-04-2010, 14:45:33
    #3
    Arkadaşlar biliyorsunuz ki domain çok iyi para eder,400/500 bile verseler vermezdim,ama sinirlendim hemde çok sinirlendim,Galatasaray'dan kimse büyük değildir!!!!
    Bizler para vererek gidip izliyoruz,onlar ise para alarak oynuyorlar.
    Kimse taraftardan da büyük değildir Kulüptende büyük değildir.

    Not: Burası domain satış bölümü,lütfen almak isteyenler sadece mesaj atarsa sevinirim.
    Teşekkürler anlayış için.
  • 27-04-2010, 14:54:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    4 TL den başlayalım.
  • 27-04-2010, 14:57:34
    #5
    Bloomm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 TL den başlayalım.
    Yanlış anlaşılma oldu sanırım 100tl den başlıyor 2tl artış ile
    Domain fiyatı : 100'den açık artırmada
    açık artırma artış : 2 tl
  • 27-04-2010, 14:58:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    pardon o zaman
  • 27-04-2010, 14:59:08
    #7
    Emre belözoğlu yolunda
  • 27-04-2010, 15:19:39
    #8
    EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emre belözoğlu yolunda
    hocam amma yaptın arda fener gitmez.Bence arda haklı fener maçında iğne ile oynadı adam elinden geleni yaptı taraftar onu boşuna protesto etti bence arda haklı saygı göstermek gerek
  • 27-04-2010, 15:27:35
    #9
    rey_joven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam amma yaptın arda fener gitmez.Bence arda haklı fener maçında iğne ile oynadı adam elinden geleni yaptı taraftar onu boşuna protesto etti bence arda haklı saygı göstermek gerek
    Emre için gider diyebilir miydin? Kimse diyemezdi.