Arkadaşlar biliyorsunuz ki domain çok iyi para eder,400/500 bile verseler vermezdim,ama sinirlendim hemde çok sinirlendim,Galatasaray'dan kimse büyük değildir!!!!
Bizler para vererek gidip izliyoruz,onlar ise para alarak oynuyorlar.
Kimse taraftardan da büyük değildir Kulüptende büyük değildir.
Not: Burası domain satış bölümü,lütfen almak isteyenler sadece mesaj atarsa sevinirim.
Teşekkürler anlayış için.