Hocam pardon ama arda orda taraftara ne dediki siz kızıyorsunuz bence biraz saçmaca olmuş çocuk gerçekleri iletti birşey demedi siz olsanız arda'nın yerinde siz bence bunlardan daha fazla söz sarf ederdiniz merak etmeyin çocuk taraftarı incitecek hiç bir söz sarf etmedi ve size katılmıyorum başlık satış olsa idi bence daha mantıklı idi