rey_joven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orası doğru aklımın ucundan bile geçmezdi ama arda farklı hocam konuşmasıyla duruşuyla kendini belli ediyor
Tümer Bile Taraftarla Beraber Küfrettiği, Canlı Yayında İlk Ve Son Takımım Dediği Beşiktaşı Bırakıp Fenevbahçe'ye Gitti. Artık Takımın İsmi Futbolcuların Üstüne Yapışmıyor. Futbolcuların İçine Para Hırsı Yapışıyor

Neyse Konuyu Daha Fazla Uzatmayalım Hayırlı Satışlar.

Not: Dayanamadım Sorry.