• 10-01-2013, 03:53:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Bugün Win 8 e geçiş yaptım. Anti virüs konusunda soru işaretleri oluştu kafamda.

    Win 8 ile birlikte gelen Defender, pc koruması için yeterli mi?

    Ekstra anti virüs programı kurmak gerekir mi? Siz ne kullanıyorsunuz?
  • 10-01-2013, 05:28:44
    #2
    Harici bir antivirüs kullanmıyorum. Virüs girebilecek siteler zaten firewallda engelli olduğundan çok fazla sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. Girersede format özelliği ile cihazı sıfırlarım diye düşünüyorum.
  • 10-01-2013, 20:43:24
    #3
    Windows 8 deki Defender programı aslında Windows 7 deki Microsoft Security Essentials programıdır, bir isim değişikliği yapıldı orada. MSE epey güzel koruyor. Bilgisayarda hiç antivirüs olmamasından çok daha iyidir MSE nin olması. Tabi daha ileri seviye koruyabilen ücretsiz aklıma Avira ve Avast geliyor ama performans olarak sanırsam; MSE daha az sistem kaynağı kullanıyor diğerlerine göre.