Merhaba arkadaşlar,

Bugün Win 8 e geçiş yaptım. Anti virüs konusunda soru işaretleri oluştu kafamda.

Win 8 ile birlikte gelen Defender, pc koruması için yeterli mi?

Ekstra anti virüs programı kurmak gerekir mi? Siz ne kullanıyorsunuz?