Harici bir antivirüs kullanmıyorum. Virüs girebilecek siteler zaten firewallda engelli olduğundan çok fazla sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. Girersede format özelliği ile cihazı sıfırlarım diye düşünüyorum.