Arkadaslar ben bilgisayarıma Xp kurucaktım format atmadan kuruluma basladım ve windows cdsi bozuk cıktı incelemeler kısmında mavi ekranda kaldım.Ve artık bilgisayarı yenıden baslattıgımda siyah ekranda su yazı cıkıyor VERİFYİNG DMI POLM DATA...
Ve bekledıkten sonra ikinci siyah ekrana gectiginde;
-windows professional ac
-windows professional kur
yazısı cıkıyor.hiç birini secmessem yanı bilgisayarını akısına bırakırsam windows kurulumuna gecip hata veriyor ben bu sacma seceneklerın cıkmasını istemıyorum ne yapmalıyım acaba?
Xp Professional Sorun
6
●615
- 30-10-2007, 15:50:59arkadaşın dediği gibi yeni cd al format kurulumu yeniden yap
- 30-10-2007, 16:06:50Eğer "xxxx dosyası kopyalanamadı" gibi hata alıyorsan, CD çizik/arızalıdır. Ancak donma/mavi ekranlarda, donanım, özellikle HDD de sorun olması (bad sector) da ihtimal dahilindedir.
"xxxx dosyası kopyalanamadı", hatalarında başka bir XP CD si takınca CD'nin seri numarasına bakmaksızın devam eder. Bu da elinde başka CD olupta işlemlere baştan başlamak istemeyen için idi.
sağolun arkadaslar
aynı sorun ben de vardı bir ara cd sürücüm manyamıştı. orjinal cd den bile eksik dosya kopyalıyordu.