• 30-10-2007, 15:39:20
    #1
    Arkadaslar ben bilgisayarıma Xp kurucaktım format atmadan kuruluma basladım ve windows cdsi bozuk cıktı incelemeler kısmında mavi ekranda kaldım.Ve artık bilgisayarı yenıden baslattıgımda siyah ekranda su yazı cıkıyor VERİFYİNG DMI POLM DATA...

    Ve bekledıkten sonra ikinci siyah ekrana gectiginde;

    -windows professional ac
    -windows professional kur

    yazısı cıkıyor.hiç birini secmessem yanı bilgisayarını akısına bırakırsam windows kurulumuna gecip hata veriyor ben bu sacma seceneklerın cıkmasını istemıyorum ne yapmalıyım acaba?
  • 30-10-2007, 15:41:13
    #2
    yeni XP cdsi almalısın, hiç uğraşma
  • 30-10-2007, 15:50:59
    #3
    arkadaşın dediği gibi yeni cd al format kurulumu yeniden yap
  • 30-10-2007, 16:06:50
    #4
    Eğer "xxxx dosyası kopyalanamadı" gibi hata alıyorsan, CD çizik/arızalıdır. Ancak donma/mavi ekranlarda, donanım, özellikle HDD de sorun olması (bad sector) da ihtimal dahilindedir.


    "xxxx dosyası kopyalanamadı", hatalarında başka bir XP CD si takınca CD'nin seri numarasına bakmaksızın devam eder. Bu da elinde başka CD olupta işlemlere baştan başlamak istemeyen için idi.
  • 30-10-2007, 17:11:50
    #5
    evet xxx dosya kopyalanamadı gibi bir hata veriyo ne tesadüf cd yide yenı almıstım ben simdi o tezgahtara o cdyi yedırmezmıyım sağolun arkadaslar
  • 31-10-2007, 15:50:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    cd ni yenile eğer yine yaparsa cd okuyucu bayılmıştır aynı sorun ben de vardı bir ara cd sürücüm manyamıştı. orjinal cd den bile eksik dosya kopyalıyordu.
  • 31-10-2007, 15:56:45
    #7
    biosu sıfırla . sonra yeni bir cd tak ve bootla.