Arkadaslar ben bilgisayarıma Xp kurucaktım format atmadan kuruluma basladım ve windows cdsi bozuk cıktı incelemeler kısmında mavi ekranda kaldım.Ve artık bilgisayarı yenıden baslattıgımda siyah ekranda su yazı cıkıyor VERİFYİNG DMI POLM DATA...
Ve bekledıkten sonra ikinci siyah ekrana gectiginde;
-windows professional ac
-windows professional kur
yazısı cıkıyor.hiç birini secmessem yanı bilgisayarını akısına bırakırsam windows kurulumuna gecip hata veriyor ben bu sacma seceneklerın cıkmasını istemıyorum ne yapmalıyım acaba?