Eğer "xxxx dosyası kopyalanamadı" gibi hata alıyorsan, CD çizik/arızalıdır. Ancak donma/mavi ekranlarda, donanım, özellikle HDD de sorun olması (bad sector) da ihtimal dahilindedir.


"xxxx dosyası kopyalanamadı", hatalarında başka bir XP CD si takınca CD'nin seri numarasına bakmaksızın devam eder. Bu da elinde başka CD olupta işlemlere baştan başlamak istemeyen için idi.