• 28-10-2012, 06:08:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir tamirci bilgisayarıma W XP kurdu.
    User isimli bir yönetici var. Ben de xxxp adında başka bir yönetici hesabı oluşturdum. Her iki hesabı da şifreli yaptım.
    1. Bilgisayar her açılışta şifre istemeden "user" adlı yönetici hesabıyla açılıyor.
    Giriş şifreli olmasına rağmen hiçbir şifre istemiyor.
    2. Diğer yönetici hesab olan xxxp ile giriş yaptığımda user hesabını silemiyorum.

    Bilgisi olan varsa yardım rica ediyorum.
  • 28-10-2012, 07:12:43
    #2
    Onursal Üye
    Bilgisayar açılırken F2 F4 F8 tuşlarına aynı anda basın.Daha sonra bir menü çıkacak oradan "Güvenli Mod" u seçin.Biraz bekledikten sonra Hesaplarda gorunmeyen Admin hesabı belirecek ona giriş yapıp sorunu çözebilirsiniz.
  • 28-10-2012, 14:35:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler. Ama maalesef güvenli modda açılış yapamıyorum.
    Daha önceden bir virüs bulaşmıştı, format bile atamamıştım. Sabitdiski çıkarıp formatladım, yine işletim sistemi kuramadım. Böyle olunca bilgisayarcıya götürdüm, o kurdu.
    Araştırdım, güvenli modda açmak içinsafeboot diye bir program varmış ama hiçbir yerde bıulamadım.
    MBR'yi düzeltmek için en kolay yol nedir, windows üzerinden yapabilir miyim?
  • 28-10-2012, 19:35:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam ekran giriş ekranı geldiğinde ctrl alt 2defa delete tuşlarına basarsanız başka bir ekran açılacak oraya kullanıcı adı kısmına administrator yazıp direk giriş yapın oradan halledin.