Bir tamirci bilgisayarıma W XP kurdu.
User isimli bir yönetici var. Ben de xxxp adında başka bir yönetici hesabı oluşturdum. Her iki hesabı da şifreli yaptım.
1. Bilgisayar her açılışta şifre istemeden "user" adlı yönetici hesabıyla açılıyor.
Giriş şifreli olmasına rağmen hiçbir şifre istemiyor.
2. Diğer yönetici hesab olan xxxp ile giriş yaptığımda user hesabını silemiyorum.
Bilgisi olan varsa yardım rica ediyorum.