Teşekkürler. Ama maalesef güvenli modda açılış yapamıyorum.
Daha önceden bir virüs bulaşmıştı, format bile atamamıştım. Sabitdiski çıkarıp formatladım, yine işletim sistemi kuramadım. Böyle olunca bilgisayarcıya götürdüm, o kurdu.
Araştırdım, güvenli modda açmak içinsafeboot diye bir program varmış ama hiçbir yerde bıulamadım.
MBR'yi düzeltmek için en kolay yol nedir, windows üzerinden yapabilir miyim?