Windows mu Mac mi ?
8
●1.545
- 10-10-2012, 18:00:19Mac;Z3Ro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Virus yok.
Stabil.
Driverdı şuydu buydu derdi yok.
Yazılımları kaliteli.
Kasma donma mavi ekran yok.
Adobe ürünleri çok performanslı çalışıyor.
Gayet yeterli sebepler sanırım. - 13-10-2012, 09:06:36Grafik ile ilgili isen ve Adobe nin grafik yazılımlarını kullancak isen MAC işletim sistemi ama genel bir kullanıcı isen arada grafik de yaparım yazılımda yazarım oyunda oynarım internet'te sörf yaparım diyorsan kesinlikle Windows ayrıca MAC virüsleride vardır aynı windows gibi sadece windows da çalışan virüs mac da başarısız olur ama mac için geliştirilen virüsler mac da etkili olur.
- 25-10-2012, 22:51:12mac adobe ürünlerini aktif bir şekilde kullanıyorsan akıllı bir seçim olabilir, ancak benim karşılaştığım problem şu oldu ki yaptığım bazı şeylerde eğer hata alırsam veya kullanım amacımı değiştirmek istersem bazı enjeksyonlar yapmam gerekebiliyor, bunlar 1 mb lık ya da sadece kb larla ölçülebilecek dosyalar ancak bunları kullanmak zorundasın, windowsta bir şekilde bunlar yapılabilirken mac te ya çok zor ya da imkansız oluyor, sadece sana sunulan ile çalışmak zorunda kalabilirsin. Bu konuda bir sıkıntın yoksa sen bilirsin. Ayrıca macte de oyun oynayabilirsin biraz eskide kaldı oyunla ilgili problemler