Z3Ro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni bilgisayar almaya karar verdim. Fakat Windows ile Mac arasında kararsız kaldım. Sizce hangisini alsam ? Nedenleri ile yazarsanız sevinirim
Mac;

Virus yok.
Stabil.
Driverdı şuydu buydu derdi yok.
Yazılımları kaliteli.
Kasma donma mavi ekran yok.
Adobe ürünleri çok performanslı çalışıyor.

Gayet yeterli sebepler sanırım.