Yeni bilgisayar almaya karar verdim. Fakat Windows ile Mac arasında kararsız kaldım. Sizce hangisini alsam ? Nedenleri ile yazarsanız sevinirim
Mac;
Virus yok.
Stabil.
Driverdı şuydu buydu derdi yok.
Yazılımları kaliteli.
Kasma donma mavi ekran yok.
Adobe ürünleri çok performanslı çalışıyor.
Gayet yeterli sebepler sanırım.