mac adobe ürünlerini aktif bir şekilde kullanıyorsan akıllı bir seçim olabilir, ancak benim karşılaştığım problem şu oldu ki yaptığım bazı şeylerde eğer hata alırsam veya kullanım amacımı değiştirmek istersem bazı enjeksyonlar yapmam gerekebiliyor, bunlar 1 mb lık ya da sadece kb larla ölçülebilecek dosyalar ancak bunları kullanmak zorundasın, windowsta bir şekilde bunlar yapılabilirken mac te ya çok zor ya da imkansız oluyor, sadece sana sunulan ile çalışmak zorunda kalabilirsin. Bu konuda bir sıkıntın yoksa sen bilirsin. Ayrıca macte de oyun oynayabilirsin biraz eskide kaldı oyunla ilgili problemler