Arkadaşlar windows 7 yeni format attım adobe yüklenmiyor, explorer inmiyor yüksek sürümü güncellenmiyor 2 sefer format attım.Başlat menüsünde windows bellek tanılama uyarısı var neden oluyor acaba yardımlarınızı bekliyorum.
adobe kurulumda hata veriyor eylem dosyaları bulunamadı hatası veriyor.
explorer kurulamadı hatası veriyor.
Windows 7 format sorunu var?
3
●1.435
- 09-10-2012, 21:06:36kullandığınız windows kurulumunda sorun olabilir veya hdd nizde aşırı derecede bad sector olabilir.
önerim, orjinal dvd den yükleme yapınız. kurulumdan önce hdd sorunu varmı bakmak lazım. harddisk sentinel gibi programlar ile kolaylıkla hdd sorunlarını görebilir siniz.