bu neden oluyor bir türlü çözemedim ?

Adobe Yüklendikten sonra:"Yükleyici indirilirken bir hata oluştu.Lütfen internet bağlantınızı kontrol edip yeniden deneyin".

uyarısı çıkıyor adobe flash player kurulmuyor.