Arkadaşlar windows 7 yeni format attım adobe yüklenmiyor, explorer inmiyor yüksek sürümü güncellenmiyor 2 sefer format attım.Başlat menüsünde windows bellek tanılama uyarısı var neden oluyor acaba yardımlarınızı bekliyorum.
adobe kurulumda hata veriyor eylem dosyaları bulunamadı hatası veriyor.
explorer kurulamadı hatası veriyor.