• 12-12-2010, 14:17:09
    #10
    Fake bence.

    (bu cevap hiç verilmemiş bari ben vereyim dedim.)
  • 12-12-2010, 14:20:23
    #11
    bana da windows 8'den ziyade, üstünde oynanmış windows temalarından birisi veya çok başarılı geliştirilmiş bir linux arayüzü gibi geldi
  • 12-12-2010, 14:34:42
    #12
    güzel görünüyorda, bence amatör kullanıcılar görünüme daha fazla önem verir. xp'nin hala tutulmasının sebebi de bence bu.
  • 12-12-2010, 14:35:38
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok güzel görünüyor.
    Tek iş alışmak Biz nelere alışmadık ki
    Windows 98 kullanırken Xp'e nasıl alışıcaz diyorduk.
    senin alışma kuvvetin çok sonra gelmiş sanırım 98'den sonra neler çıktı
  • 12-12-2010, 16:00:28
    #14
    fake. adam kendince bir konsept geliştirmiş. deviantart'ta win8 concept diye bakarsanız bundan daha güzelleri var zaten.
  • 12-12-2010, 16:57:14
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok hızlı bir sistem olacak diye duydum
  • 12-12-2010, 17:25:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Forever windows xp
  • 12-12-2010, 18:07:15
    #17
    allahım bune böyle
  • 12-12-2010, 18:08:27
    #18
    daha 7'nin hatalarını bitiremediler buna ne ara geçtiler.
    Galiba Microsoft sorunları kız arkadaşm gibi atlayarak çözmeye çalşıyor.