• 12-12-2010, 18:15:57
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fake bence.

    (bu cevap hiç verilmemiş bari ben vereyim dedim.)


    hoşgeldin harun abi
  • 12-12-2010, 22:58:24
    #20
    bana da fake gibi geldi, ayrıca hiç beğenmedim. Windows 7 daha güzel.
  • 12-12-2010, 22:59:02
    #21
    windows 7 çıktığında izlemiştim
  • 13-12-2010, 00:07:34
    #22
    Sadece konsept bu Gerçeklik payı yok yani.
  • 13-12-2010, 11:26:18
    #23
    Üyeliği durduruldu
    XP için görünüm paketi internette sunuldu..
  • 13-12-2010, 13:28:12
    #24
    bunu w-arez kullanamıyıcaz ama bunu söyliyim internet üzerinden alması gereken dosyalar olucakmış bulut tabanlımı öyle birşey diyordu geçen okuduğum yerde
  • 13-12-2010, 13:44:56
    #25
    banada gerçek değil bigi geldi daha çok üstünde oynanmış modifiye sistem gibi duruyor
  • 14-12-2010, 20:29:38
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fake olma ihtimalide olabilir ama bilemiyorum
  • 14-12-2010, 20:33:36
    #27
    Üyeliği durduruldu
    dur abi yav daha biz xpdeyiz. önümüzde vista ve w7 var.nerden cıktı bu w8