işte windows 8 - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
işte windows 8
26
●
2.079
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
İşletim Sistemleri
işte windows 8
1
2
3
12-12-2010, 18:15:57
#19
SanTieG0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dergos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fake bence.
(bu cevap hiç verilmemiş bari ben vereyim dedim.)
hoşgeldin harun abi
12-12-2010, 22:58:24
#20
teknoman
bana da fake gibi geldi, ayrıca hiç beğenmedim. Windows 7 daha güzel.
12-12-2010, 22:59:02
#21
Cycl0ne
windows 7 çıktığında izlemiştim
13-12-2010, 00:07:34
#22
KeLKuN
Sadece konsept bu
Gerçeklik payı yok yani.
13-12-2010, 11:26:18
#23
KontorMania
Üyeliği durduruldu
XP için görünüm paketi internette sunuldu..
13-12-2010, 13:28:12
#24
Rockco
bunu w-arez kullanamıyıcaz ama bunu söyliyim
internet üzerinden alması gereken dosyalar olucakmış bulut tabanlımı öyle birşey diyordu geçen okuduğum yerde
13-12-2010, 13:44:56
#25
McCOY35
banada gerçek değil bigi geldi daha çok üstünde oynanmış modifiye sistem gibi duruyor
14-12-2010, 20:29:38
#26
Chemistry
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
fake olma ihtimalide olabilir ama bilemiyorum
14-12-2010, 20:33:36
#27
Sedattr
Üyeliği durduruldu
dur abi yav daha biz xpdeyiz. önümüzde vista ve w7 var.nerden cıktı bu w8
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler