işte windows 8 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
işte windows 8
26
●
2.079
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
İşletim Sistemleri
işte windows 8
1
2
3
12-12-2010, 14:17:09
#10
dergos
Fake bence.
(bu cevap hiç verilmemiş bari ben vereyim dedim.)
12-12-2010, 14:20:23
#11
Nativity
bana da windows 8'den ziyade, üstünde oynanmış windows temalarından birisi veya çok başarılı geliştirilmiş bir linux arayüzü gibi geldi
12-12-2010, 14:34:42
#12
ahtapot
güzel görünüyorda, bence amatör kullanıcılar görünüme daha fazla önem verir. xp'nin hala tutulmasının sebebi de bence bu.
12-12-2010, 14:35:38
#13
conqueror
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
pLive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gerçekten çok güzel görünüyor.
Tek iş alışmak
Biz nelere alışmadık ki
Windows 98 kullanırken Xp'e nasıl alışıcaz diyorduk.
senin alışma kuvvetin çok sonra gelmiş sanırım 98'den sonra neler çıktı
12-12-2010, 16:00:28
#14
seemsiyah
fake. adam kendince bir konsept geliştirmiş. deviantart'ta win8 concept diye bakarsanız bundan daha güzelleri var zaten.
12-12-2010, 16:57:14
#15
Chemistry
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çok hızlı bir sistem olacak diye duydum
12-12-2010, 17:25:02
#16
Snopy
Üyeliği durduruldu
Forever windows xp
12-12-2010, 18:07:15
#17
korkufan
allahım bune böyle
12-12-2010, 18:08:27
#18
tugberk61
daha 7'nin hatalarını bitiremediler buna ne ara geçtiler.
Galiba Microsoft sorunları kız arkadaşm gibi atlayarak çözmeye çalşıyor.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler