pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten çok güzel görünüyor.
Tek iş alışmak Biz nelere alışmadık ki
Windows 98 kullanırken Xp'e nasıl alışıcaz diyorduk.
senin alışma kuvvetin çok sonra gelmiş sanırım 98'den sonra neler çıktı