Konu
işte windows 8
12-12-2010, 14:35:38
#13
conqueror
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
pLive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gerçekten çok güzel görünüyor.
Tek iş alışmak
Biz nelere alışmadık ki
Windows 98 kullanırken Xp'e nasıl alışıcaz diyorduk.
senin alışma kuvvetin çok sonra gelmiş sanırım 98'den sonra neler çıktı