• 19-08-2007, 20:02:32
    #1
    Bende orjinal windows xp home edition cd si var.Bu cdyi yaklasık 10,15 kez kullanmışımdır.Bugun format attım yükledim ürün anahtarını girdigimde
    '' Bu ürün anahtarı için kullanım limiti aşılmıştır '' diyor ve kabul etmiyor.Bunların limitidemi var yani ?
  • 19-08-2007, 20:17:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    444 6787

    ara yardım iste
  • 19-08-2007, 20:20:25
    #3
    Misafir
    Evet madem lisanslı teknik destek veriyorlar
  • 19-08-2007, 20:41:18
    #4
    Tesekkürler bi arıyayım : )
  • 19-08-2007, 21:07:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Araman lazım bende de olmuştu
  • 19-08-2007, 21:49:02
    #6
    Düzelmişmiydi peki ?
  • 19-08-2007, 21:54:09
    #7
    Birde örnegin şu olabilir mi bende 2 tane bilgisayar var.
    A ve B bilgisayarları
    A bilgisayarına bu ürün kodunu girdim kullanıyorum B bilgisayarında kabul etmedi. Ben bu numarayı arayıp gerekli sorunumu söyledim. '' Bu ürün kodu ile baska bilgisayar suanda kullanım yapıyor '' diyebilirler mi ?

    ( Gerçi o ürün kodu ile suanda yaklasık 6-7 bilgisayar çalısıyor.Arkadaslara ve iş yerimde onu kurmustum cünkü)
  • 19-08-2007, 22:20:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    aradığında büyük ihtimal bir kaç soru yöneltir ve yeni bir lisans kodu verirler.
  • 19-08-2007, 22:28:26
    #9
    Yarın ararım artık tesekkürler