Bende orjinal windows xp home edition cd si var.Bu cdyi yaklasık 10,15 kez kullanmışımdır.Bugun format attım yükledim ürün anahtarını girdigimde
'' Bu ürün anahtarı için kullanım limiti aşılmıştır '' diyor ve kabul etmiyor.Bunların limitidemi var yani ?
Windows home edition..
11
●2.452
- 19-08-2007, 21:54:09Birde örnegin şu olabilir mi bende 2 tane bilgisayar var.
A ve B bilgisayarları
A bilgisayarına bu ürün kodunu girdim kullanıyorum B bilgisayarında kabul etmedi. Ben bu numarayı arayıp gerekli sorunumu söyledim. '' Bu ürün kodu ile baska bilgisayar suanda kullanım yapıyor '' diyebilirler mi ?
( Gerçi o ürün kodu ile suanda yaklasık 6-7 bilgisayar çalısıyor.Arkadaslara ve iş yerimde onu kurmustum cünkü)