Bende orjinal windows xp home edition cd si var.Bu cdyi yaklasık 10,15 kez kullanmışımdır.Bugun format attım yükledim ürün anahtarını girdigimde
'' Bu ürün anahtarı için kullanım limiti aşılmıştır '' diyor ve kabul etmiyor.Bunların limitidemi var yani ?