Şuanda net cafedeyim çalıştırıyorum ve yan tarafta düğün var burası aşırı kalabalık ve yoğun o yüzden yarın aramak durumundayım.Bu arada da aklımdaki soruları sorayım dedim
Bu çok basit birşeymiş.Tüm gün internette '' Windows xp home editon '' diye aratıp belki 100 ürün kodu buldum hepside geçersiz oldu. Bir telefonla halletiler soru bile sormuyorlar cok ilginc.