• 19-08-2007, 22:56:13
    #10
    Misafir
    Çok garip bi türlü arayamadın
  • 19-08-2007, 23:28:19
    #11

    Şuanda net cafedeyim çalıştırıyorum ve yan tarafta düğün var burası aşırı kalabalık ve yoğun o yüzden yarın aramak durumundayım.Bu arada da aklımdaki soruları sorayım dedim
  • 20-08-2007, 17:17:36
    #12
    Bu çok basit birşeymiş.Tüm gün internette '' Windows xp home editon '' diye aratıp belki 100 ürün kodu buldum hepside geçersiz oldu. Bir telefonla halletiler soru bile sormuyorlar cok ilginc.