Konu
Windows home edition..
19-08-2007, 23:28:19
#11
Turkchat
Şuanda net cafedeyim çalıştırıyorum ve yan tarafta düğün var burası aşırı kalabalık ve yoğun o yüzden yarın aramak durumundayım.Bu arada da aklımdaki soruları sorayım dedim