• 04-06-2010, 15:24:03
    #1
    Windows XP'nin son nefesi!

    Windows XP'nin son kullanma tarihine çok var ama emektar Windows'un o kadar yaşaması biraz zor!

    Gartner'ın yaptığı son analizlere göre şirketler Windows XP'den Windows 7'ye geçmek için çok beklemeyecek.

    Windows XP SP3'ün son kullanma tarihi 2014 yılında dolsa ve teknik destek kesilse de, şirketler 2012 itibariyle XP'yi çoktan terketmiş olacak.

    Gartner'ın başkan yardımcısı Michael Silver yaptığı açıklamada Windows Vista'ya geçmeyen işletmelerin yüzde 80'inin Windows 7'ye geçme hazırlığı içerisinde olduğunu belirtti.

    Windows 8'in ufukta görünmemesi ve Windows XP'nin de artık çok eskimesi, geriye tek seçenek olarak Windows 7'yi bırakıyor.
  • 08-06-2010, 12:33:19
    #2
    XP den vazgeçemeyen kişiler ve tabiki bilgisayarlar var
  • 08-06-2010, 12:35:06
    #3
    en iyisi 7 diyorum
  • 08-06-2010, 13:28:38
    #4
    Bizim fabrikada paketlemeler 98
    Testere 2000
    Sargı xp
    Radyo kaynak vista
    Operatör ve sevkiyat kalite windows 7

    diğer ofis bilgisayarları windows 7 aynı sekil ama cizim odası xp
  • 08-06-2010, 13:30:29
    #5
    bymetinay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    XP den vazgeçemeyen kişiler ve tabiki bilgisayarlar var
    örnek ben
  • 08-06-2010, 13:31:30
    #6
    Ben vazgeçsem bile PC izin vermez
  • 11-06-2010, 09:06:56
    #7
    xp kullanmaya dönemem win 7 den sonra. Kendime bunu yapamam güle güle xp
  • 11-06-2010, 09:07:42
    #8
    XP Pro SP3 en temizi.
  • 13-06-2010, 00:14:32
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bence win 7 performans olarak XP kadar hizli olmasada guzel olmus ozelliklede kernelde yapilan degisiklikler ve bosta kalan ramin cache icin kullaniminda vistadaki hatalarin giderilmis sekilde sunulmasi win7 yi cazip kiliyor ancak xp kadar genis bir program yelpazesi ve esnekligi olmasada sirket ve son kullanicilar icin ozellikle backuplama sistemi ile + puani var. Kalidiki xp nin yedeklerimi aktar felan zimbirtisini ilk gununden bu yana hic kullanamadim hic calismadi melet ancak bunun onemini fark etmis ve duzeltmisler ise win7 deki dvdye yazma gibi ozellikler cok cazip kiliyor. Kisisel fikrim ve gonlum her zaman unix ve linux dagitimlarindan yana bence windows artik tarih olmali.