• 19-06-2010, 13:59:55
    #10
    Win 7 den sonra XP tarihe karıştı artık
  • 19-06-2010, 14:02:13
    #11
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Ben 10 sene daha xp kullanacağım..
  • 19-06-2010, 14:04:14
    #12
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xp kullanmaya dönemem win 7 den sonra. Kendime bunu yapamam güle güle xp
    Aynen win7 geçtim geçeli mavi ekran görmiyorum
  • 19-06-2010, 14:09:32
    #13
    win7 den sonra geçmem xp'ye
  • 24-06-2010, 08:35:23
    #14
    Üyeliği durduruldu
    windows 7'den vazgeçilmiyor,xp gibi 2 dosyası bozuldugunda çökmüyor hemen,kurulumu uğraştırmıyor driver gerektirmiyor herşey auto olarak yükleniyor,siz sadece çayınızı yudumluyorsunuz yarım saat 1 saat yada 1.5 saat içinde bilgisayarınız kuruluma hazır hale geliyor.bence windows 7 den tekrar xpye dönmek biraz imkansız gibi birşe
  • 24-06-2010, 13:56:10
    #15
    Forever Xp kesinlkikle vazgeçemem
  • 24-06-2010, 18:54:24
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    valla en stabil calışan xp gibi geliyor bana.
  • 24-06-2010, 19:39:40
    #17
    cl0ud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen win7 geçtim geçeli mavi ekran görmiyorum
    win7 de renk mi degiştirmiş
  • 24-06-2010, 19:41:27
    #18
    xp mi kaldı artık hala yeter geçin sizde 7 ye kırın inadınızı...