windows 7'den vazgeçilmiyor,xp gibi 2 dosyası bozuldugunda çökmüyor hemen,kurulumu uğraştırmıyor driver gerektirmiyor herşey auto olarak yükleniyor,siz sadece çayınızı yudumluyorsunuz yarım saat 1 saat yada 1.5 saat içinde bilgisayarınız kuruluma hazır hale geliyor.bence windows 7 den tekrar xpye dönmek biraz imkansız gibi birşe