bence win 7 performans olarak XP kadar hizli olmasada guzel olmus ozelliklede kernelde yapilan degisiklikler ve bosta kalan ramin cache icin kullaniminda vistadaki hatalarin giderilmis sekilde sunulmasi win7 yi cazip kiliyor ancak xp kadar genis bir program yelpazesi ve esnekligi olmasada sirket ve son kullanicilar icin ozellikle backuplama sistemi ile + puani var. Kalidiki xp nin yedeklerimi aktar felan zimbirtisini ilk gununden bu yana hic kullanamadim hic calismadi melet ancak bunun onemini fark etmis ve duzeltmisler ise win7 deki dvdye yazma gibi ozellikler cok cazip kiliyor. Kisisel fikrim ve gonlum her zaman unix ve linux dagitimlarindan yana bence windows artik tarih olmali.