• 19-05-2010, 03:34:34
    #1
    windows 7 home basic oa mea lisansım var ama dvdyi kaybettim. w arez dışında indirebileceğim yada temin edebileceğim bir yer var mı? dvdyi kaybettim diye lisansım yanıyor mu?
  • 19-05-2010, 08:52:02
    #2
    yok önemli olan serial. sağlam bir yerden indir veya cdciler satar onlardan da alabilirsin.
  • 20-05-2010, 10:19:51
    #3
    MSDN sürümü indirip kurabilirsin.
  • 20-05-2010, 11:09:06
    #4
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MSDN sürümü indirip kurabilirsin.
    teşekkürler. deneyeceğim. yardımlarınız için teşekkürler.