Konu
lisansım var ama
20-05-2010, 11:09:06
#4
Juglans
Webcontroller adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MSDN sürümü indirip kurabilirsin.
teşekkürler. deneyeceğim. yardımlarınız için teşekkürler.