Konu
lisansım var ama
19-05-2010, 03:34:34
#1
Juglans
windows 7 home basic oa mea lisansım var ama dvdyi kaybettim. w arez dışında indirebileceğim yada temin edebileceğim bir yer var mı? dvdyi kaybettim diye lisansım yanıyor mu?