Windwos 7 işletim sistemi 32 biti bugün 900 TL para verip (işlemci değişimi ama kart değişimi dahil) Windows 8.1 ve 64 bite yükselttim.
PC sorunsuz açıldı sonra drive boosteri indirip güncelleme yaptım bu program yanında itopvpn diye bir program indi.
Sonra PC patladı gitti masaüstü tüm uygulamalar gitti görev çubuğunda Google basıyorum açılmıyor görev yöneticisi açılmıyor güvenli modda açılmıyor PC bahsi geçen uygulamayı sil diyorum silmiyor. Bomboş ekrana bakıp duruyorum tek çare yine format mi
Windows bilenler acil yardım
5
●92
- 21-08-2025, 23:55:55Hocam umarım bu arkadaşlar yorum yapar.Eyeofox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güvenli mod ekranına gelmiyor siyah ekran veriyor.
Kayıt defterinden de silinmiyor bilgisayarı kırmamak için sabır ediyorum teşekkür ettim cevap için - 22-08-2025, 00:39:18Hocam hala şu driver booster vs. gibi uygulamalara güvenip kullanan var mı? Giriceksin aygıt yöneticisine ünlem olanlara sağ tık yapıp ayrıntılardan serisini bulup aratıp kendin kuracaksın en temiz bu şekilde oluyor öbür türlü hep böyle sorun hep böyle sıkıntı üzüldüm adınıza temiz format sonrası bunları uygulayın.
- 22-08-2025, 01:02:27Hocam 900 lira verdim bugün şu PC toplansin diye eve gelince de bir hevesle indirdim yaptım. Şu an mavi düz ekran veriyor gündüz tekrar format attiracam bundan sonra bir şey indirmek artık acı tecrube olduercanulucaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2025, 01:08:36Valla hocam yıllardır kendim indirip kuruyorum hiç sorun yaşamadım o tarz programlar istenmedik şeyler kurabiliyor buda sisteminizi yoruyor ve sonuç ortada.Batu00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle