Windwos 7 işletim sistemi 32 biti bugün 900 TL para verip (işlemci değişimi ama kart değişimi dahil) Windows 8.1 ve 64 bite yükselttim.
PC sorunsuz açıldı sonra drive boosteri indirip güncelleme yaptım bu program yanında itopvpn diye bir program indi.
Sonra PC patladı gitti masaüstü tüm uygulamalar gitti görev çubuğunda Google basıyorum açılmıyor görev yöneticisi açılmıyor güvenli modda açılmıyor PC bahsi geçen uygulamayı sil diyorum silmiyor. Bomboş ekrana bakıp duruyorum tek çare yine format mi