Malwarebytes veya AdwCleaner çözer hocam bence probleminizi. Sistemi güvenli modda çalıştırıp bu uygulamalardan birini kullanabilirsiniz.
Ayrıca kayıt defterine erişebiliyorsanız kayıt defterinden bahsettiğiniz uygulama adını taratıp silme yapabilirsiniz sanırım
Hocam umarım bu arkadaşlar yorum yapar.
Güvenli mod ekranına gelmiyor siyah ekran veriyor.
Kayıt defterinden de silinmiyor bilgisayarı kırmamak için sabır ediyorum teşekkür ettim cevap için