Linuxa geçmeyi düşünüyorum ama... - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Linuxa geçmeyi düşünüyorum ama...
29
●
2.048
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
İşletim Sistemleri
Linuxa geçmeyi düşünüyorum ama...
1
2
3
4
21-10-2009, 18:03:56
#28
Zwolle
ubuntuda GOOGLE CHROME kullanabilen var mi? ama resmi surum
24-10-2009, 01:21:47
#29
skyrock
güncellemede geliyor kendisi sorun yok
25-10-2009, 11:28:48
#30
ENKiDU
windows mu? haftada bir format atmaktan üşenmeyen, virüs vs. şeyler ile verdiği hatalar ve hantallığını kendine dert etmeyenler için en iyisi windows. Linux özellikle ubuntu windowsun yapabildiği her şeyi fazlasıyla yapar.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler