mint hafif ve stabil bende kullandım
KDE benim daha çok hoşuma gidiyor gnome de güzel ama favorim kde
XFCE'yi severim normalde ama FCEUX onda çöküyor anlamsız bir şekilde. O yüzden kullanmıyorum onu. KDE denemek istedim ama kurulum sonrası sistem yanıt vermiyor. GNOME'u kurunca GDM3 kuruyor. O da masaüstü ortamını yüklemeyi kesiyor. Bunu SDDM'yi yeniden kurarak ve GDM3'ü kaldırarak hallettim diyebilirim. Mint güzel ama kusursuz değil. Ben de kusursuzluktan hoşlanmam, o zaman bunu kullanmaya ve kurcalamaya devam ediyorum.