• 26-08-2023, 10:34:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam, Linux Mint'i GNOME ile çok sevdim diyebilirim. Aşağıda da sistemden bir kaç görüntü.

  • 26-08-2023, 10:42:40
    #2
    mint hafif ve stabil bende kullandım
    KDE benim daha çok hoşuma gidiyor gnome de güzel ama favorim kde
  • 26-08-2023, 10:47:03
    #3
    fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mint hafif ve stabil bende kullandım
    KDE benim daha çok hoşuma gidiyor gnome de güzel ama favorim kde
    XFCE'yi severim normalde ama FCEUX onda çöküyor anlamsız bir şekilde. O yüzden kullanmıyorum onu. KDE denemek istedim ama kurulum sonrası sistem yanıt vermiyor. GNOME'u kurunca GDM3 kuruyor. O da masaüstü ortamını yüklemeyi kesiyor. Bunu SDDM'yi yeniden kurarak ve GDM3'ü kaldırarak hallettim diyebilirim. Mint güzel ama kusursuz değil. Ben de kusursuzluktan hoşlanmam, o zaman bunu kullanmaya ve kurcalamaya devam ediyorum.
  • 26-11-2023, 22:51:20
    #4
    Ben de yeni bir Linux kullanıcısı olarak Mint'i sevdim. Ve sanırım başlangıç için en uygun dağıtımlardan biri. Zorlanmıyorum da.


    İş gereği Adobe ürünlerine fazla bağımlı olmasam, sadece yedek sistemimde değil ana bilgisayarımda da Linux'a geçerdim kesinlikle.