Ben de yeni bir Linux kullanıcısı olarak Mint'i sevdim. Ve sanırım başlangıç için en uygun dağıtımlardan biri. Zorlanmıyorum da.


İş gereği Adobe ürünlerine fazla bağımlı olmasam, sadece yedek sistemimde değil ana bilgisayarımda da Linux'a geçerdim kesinlikle.