• 10-05-2009, 08:44:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar .
    Yaklaşık 3 gb lık bir .iso dosyasını resmi siteden indirdim.
    Sanırım bunu dvdye çekmem gerekiyor.
    Elimde boş dvd yok (:
    Dvd olmadan yapamazmıyız ?
    Bir de
    32 bit işletim sistemi için 1 Gb Ram, 64 bit işletim sistemi için 2 Gb Ram gereksinim varmış
    64 Bit Vista İşletim sistemim var ancak 1 gb ram ?
    Acaba bir sorun olur mu ?
    Teşekkürler
  • 10-05-2009, 08:55:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ancak daemon tools gibi programlarla için görürsün kuramazsın çünkü bilgisayarı dvd'den başlatman gerekli.
  • 10-05-2009, 09:03:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler.
    Bu soruma cvp verecek varmı ?
    Alıntı
    32 bit işletim sistemi için 1 Gb Ram, 64 bit işletim sistemi için 2 Gb Ram gereksinim varmış
    64 Bit Vista İşletim sistemim var ancak 1 gb ram ?
    Acaba bir sorun olur mu ?
  • 10-05-2009, 09:31:34
    #4
    Gerekli Araçlar:

    win7 image dosyası
    Virtual Drive ve benzeri sana cd sürücü.

    İlk önce win 7 yi internet üzerinden indirin ve kuracağınız netbook a imajı kopyalayın
    ardından virtual cd yada benzeri sanal cd sürücüyü sisteminize kurun ve win 7 imajı mount edin(üstüne çift tıklayın) karşınıza kurulum ekranı gelecek ve kurulum başlayacak.
    Aşamaları tersten de yapabilirsiniz önce virtula cd kurup sonra imajı kopylama gibi

    J100 için yazdığım bu yontem tum netbook lar için geçerlidir.
    İnternette usb disk ve hdd den kurulum için araştırırken aklıma geldi yaptım oldu.
    J100 de 2 gb ram ile kurulum 25 dk sürdü.Sistem iyi çalışmakta.


    ALINTI METİN: Crea J100 Netbook a Win 7 kurmak
  • 10-05-2009, 09:39:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Biraz abez kaçabilir ama bir sorum olacak (:
    netbook nedir :S ?
  • 10-05-2009, 11:49:19
    #6
    hani bu yeni çıkan asus eeepcler varya. Dvd yeri olmayan . Küçük laptoplar. işte onlara göre anlatmış :=)
  • 10-05-2009, 12:00:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kararlı sürüm değil sorun teşkil etmez mi?
  • 10-05-2009, 12:16:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Şuanda indirdim ve şu isimdeki dosyayı
    Alıntı
    7100.0.090421-1700_x86fre_client_en-us_retail_ultimate-grc1culfrer_en_dvd.iso.dlm
    dvdye attım.
    Şimdi ne yapmam gerekiyor ?
  • 10-05-2009, 12:36:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    dvdye attım derken yazdırdın mı ? direk mi attın :s