• 10-05-2009, 12:41:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sürükleyerek attım
  • 10-05-2009, 12:41:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    neroyla yazdırman gerekliydi. isonun içinde windows dosyaları gizli. daha iyi bilen bi arkadaş anlatsın
  • 10-05-2009, 12:55:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hmm..Yani şimdi boşa gitti diyorsun :S
    Nero da yüklü değil ki ..:s
    pff
  • 10-05-2009, 13:11:27
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Yani şimdi yeni dvdye nero ile attıktan sonra ne yapmam gerekiyor ?
  • 10-05-2009, 13:13:29
    #14
    Üyeliği durduruldu
    iso dosyasını nero zaten otomatik açat veri dvd si oluşturmana gerk yok iso dosyasını nero ile aç yazdır. yedeklerini al. dvd roma a tak dvdyi. bilgisayarını dvdromdan başlat.
  • 10-05-2009, 13:15:04
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Kusura bakma pek bi bilgim yok o yüzden bir soru daha.
    Alıntı
    bilgisayarını dvdromdan başlat.
    Bunu nasıl yapcam ?
  • 10-05-2009, 15:34:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kusura bakma pek bi bilgim yok o yüzden bir soru daha.
    Bunu nasıl yapcam ?
  • 10-05-2009, 20:43:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar hala soruma cevap almış değilim.
    iso dosyasını dvdye attıktan sonra ne yapmam gerekiyor:S
  • 10-05-2009, 21:21:58
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Madem hiç yardım gelmiyor.
    Resimlerle süsleyim.
    Bu işlemden sonra

    Bu çıkacağına

    Bu çıkıyor :S

    ENTER'a tıkladığımda ise şu yazıyor

    Lütfen yardım edin arkadaşlar