iso dosyasını nero zaten otomatik açat veri dvd si oluşturmana gerk yok iso dosyasını nero ile aç yazdır. yedeklerini al. dvd roma a tak dvdyi. bilgisayarını dvdromdan başlat.
Madem hiç yardım gelmiyor.
Resimlerle süsleyim.
Bu işlemden sonra
Bu çıkacağına
Bu çıkıyor :S
ENTER'a tıkladığımda ise şu yazıyor
Lütfen yardım edin arkadaşlar