Arkadaşlar .
Yaklaşık 3 gb lık bir .iso dosyasını resmi siteden indirdim.
Sanırım bunu dvdye çekmem gerekiyor.
Elimde boş dvd yok (:
Dvd olmadan yapamazmıyız ?
Bir de
32 bit işletim sistemi için 1 Gb Ram, 64 bit işletim sistemi için 2 Gb Ram gereksinim varmış
64 Bit Vista İşletim sistemim var ancak 1 gb ram ?
Acaba bir sorun olur mu ?
Teşekkürler