• 07-03-2009, 10:30:32
    #1
    Arkadaşlar dün büroya yenı bır bılgısayar aldık ama kurdugumuzda ana makınayla ağ bağlantılarını yaptık ana makına o bılgısayarı goruyor ama yenı aldıgımız bılgısayar ana makınayı gormuyor ağ sorunu verıyor acaba problem nedır bu konuda acıl yardımınıza ıhtıyacım var
  • 07-03-2009, 11:07:27
    #2
    yani ağ içinde olmayabilir yada alt alan ağ farkli ise yine yemez yeni makinadan caliştira \\ana_makine ismi olarak girişi dene olursa sorun yok tur bağlanman acisindan
  • 07-03-2009, 16:20:28
    #3
    hocam ağ oluşturman lazım. workgroup gibi.daha sonra iki makinayada sabit ip verirsen daha kolay olur.diskide paylaşıma açtınmı sorun olmaz
    daha sonra xp için örneğin ;
    başlat çalıştır
    \\ipadresi
    yazdınmıydı karşına gelicektir .)