Arkadaşlar dün büroya yenı bır bılgısayar aldık ama kurdugumuzda ana makınayla ağ bağlantılarını yaptık ana makına o bılgısayarı goruyor ama yenı aldıgımız bılgısayar ana makınayı gormuyor ağ sorunu verıyor acaba problem nedır bu konuda acıl yardımınıza ıhtıyacım var
yani ağ içinde olmayabilir yada alt alan ağ farkli ise yine yemez yeni makinadan caliştira \\ana_makine ismi olarak girişi dene olursa sorun yok tur bağlanman acisindan
hocam ağ oluşturman lazım. workgroup gibi.daha sonra iki makinayada sabit ip verirsen daha kolay olur.diskide paylaşıma açtınmı sorun olmaz
daha sonra xp için örneğin ;
başlat çalıştır
\\ipadresi
yazdınmıydı karşına gelicektir .)