Konu
AĞ sorunu
07-03-2009, 16:20:28
#3
schreck
hocam ağ oluşturman lazım. workgroup gibi.daha sonra iki makinayada sabit ip verirsen daha kolay olur.diskide paylaşıma açtınmı sorun olmaz
daha sonra xp için örneğin ;
başlat çalıştır
\\ipadresi
yazdınmıydı karşına gelicektir .)